30-års fest!!

Jah nu var det hundra år sen igen känns det som, sorry!

I lördags var vi iaf på 30 års fest hos min systers sambo (och då så klart hos min syster oxå men de va inte hon som fyllde år juh). Det var skoj, suuuper god mat och trevligt folk =)

David mamma var här hemma hos oss och passade Amanda, hon sov här till på söndagen så vi kunde få soooov morgon, och halleluja vilken sov morgon gick upp 20 över 11, det var skönt.
TUSEN TACK TILL LISA!! Sen hjälpte hon även till med att putsa alla våra fönster eftersom mäklaren skulle ha kommit idag och värderat huset men Amanda e såååå förkyld så jag ringde henne och bestämmde om att hon ska komma på torsdag i stället. Idag ringde dem från PD (personal direkt) också så nu ska jag jobba nästan varje dag. Men ska "bara" vara esurs så då e alla passen samma tid så de e 14.30-20 varje gång jag jobbar. Ska jobba alla storhelgsdagar utom julafton, PENGAR säger jag bara :P

Amanda har varit lite sjukis i helgen och är fortfarande jätte snorig :(
Idag har hon varit hemma från dagis så hela fm så bara mös vi och i em så har vi varit hos Jennie, Thea och Emmie!!

Det var allt för den här gången!! Ha de suuuper! Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Emma alfredsson

Ska ni sälja huset ??

2008-12-16 @ 06:14:39
URL: http://snutissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0