Fortfarande kameralös

Guuuud vad det är trist utan en kamera.. Man har verkligen lärt sig nu att uppskatta en kamera.. Jag hoppas vi hittar någon på mellandags rean för jag håller verkligen på att bli tokig nu, GAAAAAAAHHH!!

Amanda har varit sjuker sedan i helgen men nu äntligen e hon tillbaka på dagis igen. Det har varit mysiga dagar här hemma, bara hon och jag men dock oxå jobbigt emellanåt då hon blivit rastlös och gått och kallat på sina kompisar vid ytterdörren.. Men nu e hon tillbaka på dagis och leker av sig iaf.

Igår (onsdag) så var vi på julmarknad på dagis. Dem hade gjort det jätte fint i trädgården där det bjöds på glögg och pepparkakor (som barnen bakat) och så kunde man handla kakor och julpynt som barnen själva gjort, SKOJ!!

Idag e det torsdag och nu drar det igång med jobbet. Börjar halv tre idag och sene jag bara ledig 2 dagar på 2 veckor så nu blir det maaaaassa jobb. Både jobbigt och skoj, men framförallt, PENGAR ;)

David kommer hem idag och sen börjar han som sagt inte jobba från den 7 januar, HÄRLIGT! Men nu jobbar jag juh ganks amycke men vi hinner juh ändå ses halva dagarna och så gott som heeeela kvällarna så det ska bli sååååå underbart!! Har verkligen saknat att ha honom hemma.

Det där med mäklaren har vi sjutit på, hon sk ainte komma fråns efter jul och nyår någon gång för vi kännde att alt blev så stressigt nu eftersom amanda varit sjuk och så oxå. Och vi har juh inte hittat något annat än som vi ska köpa så vi har juh ingen brådska.

Nu är det dax att städa och göra de fint innan älskling kommer hem och snart dax för jobb oxå juh!

Ha de kaga alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får önska dej en kamera i jul klapp :)

2008-12-21 @ 06:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0