Kokat knäck

Idag har jag och Amanda varit hemma och myst hela dagen. Hon har varit på riktigt mys humör så vi har suttit i soffan i myskläder och läst böcker nästan hela dagen, lovely!!

Sen kom Carro hit på em och så körde vi till city gross och handla och sen hem och koka knäck, MUMS!!
Carro körde hem igen vid fem tiden och då hade Fi redan kommit så då var vi i fullfärd med att busa.
Carros bebis var beräknad till idag men ingen som ville titta ut :/
Sa att hon skulle inta min studsmatta i trädgården för den hjälpte mig med Amanda :D

I måndags var vi hos mamma och bakade lussekatter och pepparkakor.

Och igår jobbade jag 14-21.15 så mamma var här och passade Amanda000000käääpmddddddddddddddddddx mn.............................................mmmm.33333333333,333kla<

liten hälsning från Amanda

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0