Mycke som har hänt!!

Jah de var juh ett tag sedan man skrev här, har vatt fullt upp. Men nu ska jag göra ett försök ;)
Kanjuh börja med att skriva att förra onsdagen var jag och Amanda i hbg och träffade Nettan och Casper, guuuud så underbart! Och i fredags kom Nettan, Linus och Casper hem till oss och vi käka och hade en mysig kväll, ännu mera underbart ;)

LÖRDAG 28 JUNI: AMANDA BLEV 1ÅR ooohhh gud vad tiden den går fort! HIPP HURRA för Amanda!! Vi hade kalas med MASSA gäster och hon fick såå mycke fina leksaker och kläder!!

Idag e det juh ionsdag iogen och idag ska Nettan och Casper komma, hon ringde påreci soch sa att dem tar bussen nu så nu får jag allt skynda mig. Ska bli sååå mysigt att ses igen. Helt underbart att jag lyckades hitta min försvunna vän =) ME LIKE YOU!!!!


Nettan och Casper - såååå fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0