Bakat

Nu har jag precis bakat rulltårtor till min systerdotters dop imorrn.

Ursäkt aatt jag varit dålig på att skriva men Amanda har varit sååå tråkig på kvällarna och inte velat somna fråns sent så har inte orkat sitta här och skriva. Hon har inte somnat fråns nio-tio tiden och igår inte fråns kl var 20 i elva, snacka om att man varit trött då. Men ikväll så fick David henne till att somna iaf halv nio så de var juh klart bättre =)

I Tisdags var jag i stan och träffa Nettan och Casper en liten stund sen mötte jag upp Johanna och vi åkte hem här till mig och  hade det mys.
Denna veckan kom David hem redan i onsdags kväll, HÄRLIGT. Så han har lite lång ledig, ska juh inte jobba igen från på måndag :)

Igår var Amanda på dagis 9-14 och då passade vi på att köra in till stan och göra några ärenden. Sen efter vi hämtat henne på dagis så åkte vi hem till Sofie, Johan och Nicole, suuuuuper mysigt.

Idag har vi varit på Harrys och käkat middag med en del av släkten. Servitrisen var super go och kom med kritor och målarbok så amanda hade något och göra och sen fick hon e glasspinne och en nalle som hon fick ta med hem =)
Innan vi var på Harrys var vi nere i stan och kolla in systers lägenhet hon fått, suuuper fin och STOR för att vara en etta.
Och sen åkte vi en runda till barnenshus och köpte ett sånt fint prinsesstält till Amanda som Nicole har för de var bara sååå fint, Sofie har verkligen god smak ;)
Sen en runda till Rusta och köpte en julgran (plast, får bli det nu när Amanda är liten) och massa fint pynt till den :o)

Imorgon är det dax för Emmies dop och efter det så kommer Linus, Nettan och Casper en sväng och på söndag är det julskylting och på den ska vi gå med Sofie, Johan och Nicole, ska bli meeega mysigt!

Neh nu ska jag umgås lite med min man innan det är dax för sängen. Ha en god kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0