Gåsamiddag!!

Jaha det har tiden hunnit spriiiinga iväg igen. Har inte haft nog ork på kvällarna att skriva nu dessa dagarna för har haft så förbaskat ont i ryggen + att amanda inte velat somna i tid :/
Men nu tänkte jag skriva lite. Men blir nog faktiskt bara lite idag ;)

Vet juh knappt vad osm hänt sedan sist jag skrev men jag har iaf handlat hälften av julklapparna så det känns såååå skönt att redan fått det gjort så här långt iaf. Dem andra jag har kvar att köpa vet jag nästan till alla vad jag ska köpa så de e skönt.

Jag vet dock inte vad jag ska köpa till David från mig och Amanda, något förslag?

I fredags var jag och David på bio. Verkligen super mysigt att komma iväg och göra något bara vi två. Tack lillebror för barnpassningen ;)

Igår var det iaf lördag och vi var på den årliga gåsamiddan hos david mamma. Vi blev hämtade av Lisa i god tid så vi hann med att umgås. Dock kom dem andra ganska sent aså hann inte träffa dem något direkt innan maten. Men vi hade iaf tur att Amanda var på strålande humör så vi stannade tills kl var 10. Amanda bara äääälskar sin armor (farmor).
Dock hände det en liten olycka, Amanda sprang utan blöja och vipps så sa det splatt på mattan och det var nr 2 som hamnat där. HAHA!!
Tusen tack för den super goda maten!!

Idag är det söndag och imorrn ska David åka till gbg. Nu har han inte varit där på 4 veckor så man har juh vant sig lite vid att ha honom hemma nu så de känns RIKTIGT tråkigt att han åker imorrn..

Idag har iaf My och Peter varit här och vi käkade Tacos, MUMS!!!

Det får faktiskt räcka för den här gången. Men ha de bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0