Kalas!!!

Idag har det varit fullt upp. Amanda vaknade tio över sex imorse(?) och ville inte somna om, SUCK!
Sen har det bara gått i ett så nu är man dötts trött.

Har varit hemma hos M&P på middag och firat min lillebror som blir 19 på måndag. Suuuper god middag och tårta ;)

Den senaste veckan har det inte hänt så mycke.
Eller jah vi har iaf fått bilen såld, fast den ska lagas först men har fått handpenning oh så iaf =) WEE
Så får vi hoppas att "vi" hittar någon annan intressant bil.

Det tråkiga nu är bara att hel amotorn ligger i delar i skuffen på bilen så nu kommer vi vara billösa i typ en månad eller nått :( Men det ska säkert gå bra, mamma brukar ställa upp om det är något, antingen så kör hon el så brukar man kunna låna bilen en liten sväng.

Nu ska jag hjälpa älskling å klippa håret sen blir det till och slänga sig på soffan.

Säger som jag brukar göra, ska FÖRSÖKA bli bättre på att uppdatera ;)

Och jag är juh fortfarande kamera lös så blev inga bilder från idag i heller :( Men ska få låna M&Ps kamera så fort dem tämt ut sina bilder :D

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0