Nudlar, MUMS!!

Nu sitter jag här med en skål varma goda nudlar och värmer mig med. GUD vad det är kallt ute och blåser som in i bara H.

Regnade när jag skulle gå till dagis och hämta Amanda så fick sjuts dit av syrran. Sen gick jag och Amanda hemmen då regande det nästan inget, skönt.

Det blev mellis när vi kom hem. Sen drog vi en snabbvända med damsugaren och sen kom Sofie, Johan och Nicole. Var super mysigt att ses. Tjejerna skulle leka lite men kivades mest eftersom dem båda var sååå trötta. Mn lite skoj hade dem iaf ;) Hoppas vi ses snart igen, när även David är hemma!!

Jah det är juh ännu en ensam kväll här hemma. David är kvar i gbg än. Han har tydligen gjort illa foten riktigt illa oxå, Höger foten ovanpå alltihopa med :/ Min stackare =)

Nu ska jag hitta på något roligare att göra tänkte jag! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0