SNÖ, häääärligt

Igår kom den första snön i skåne, MYSIGT!
Jag tycker det är sååå vackert när det är alldeles vitt ute överallt. Är dock tyvär mest isigt idag, fortfarande vitt men inte så mycke till snö :(

Igår var vi på väla, Jag, David, Amanda och Marcus L. Det  var trevligt. Efter vi kommit hem och Amanda fått middag vid 5 så begav vi oss ut i snön i trädgården. Drog henne i racer fart i pullckan och hon skrattade som bara den!!
Golle och Rebecca kom förbi en sväng så vi var ute allihopa.
David pappa kom på besök igår oxå och har stannat här till idag..

Idag är det juh då lördag och David är ute och försöker natta Amanda i vagnen, hoppas det går bra för hon behöver sova, e sååå trött. Vet inte riktigt vad vi ska göra med denna dagen. Men lutar åt att det blir en fika hos m & p sen!!

Hade behövt/velat åka till väla idag igen för att köpa mig en klänning till dem fullspäckade kommande helgerna.

Jag är juh tyvär oxå fortfarande kameralös så blir inga bilder nu i heller. Men ska förhoppningvis få med mig mammas kamera hem sen där ifrån så man kan fota lite igen. Ska förhoppningsvis oxå köpa en ny kamera sen på mellandagsrean, tänkte det är lika bra nu att vänta tills dess så kanske man kan få en lite billigare ;)

Har fått reda på vad jag ska få i julklapp av m & p och det blir ett nintendo wee, JIPPI!! Jag bara läääängtar!

Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: liams mamma

grattis ja det köpt vi med för ett tag sen o det e super kul!

2008-11-22 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0