TRÖTT!!!!!!!!!!!!

Idag känner jag mig som världens tröttaste..
Igår somnade Amanda som en liten prinsessa när kl var kvart i sju. När jag tänkte gå och lägga mig strax efter halv tio för jag vår så trött då vaknade hon och ville INTE somna igen. Vi somnade inte från kl var över 12 :(

Idag har Amanda först varit på dagis en sväng och sen har vi bara varit här hemma. Fi har varit här hos oss idag oxå och Amanda blev sååå glad över att se henne igen.

Idag kom David hem från Gbg. Men han är juh inte mycke till hjälp då han går på kryckor för sin skadade fot :/

Neh nu blir det faktiskt till att ta hand om tvätten och sen snart sängen. Go natt!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas allt är bra.

Vi får se till att ses snart. Kram

2008-11-21 @ 08:04:11
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0