Väla myyyys idag =)

Jaha då vart man nyss hemkommen. Dagen började med att amanda slog upp ögonen redan vid 7 trots att hon varit vaken länge igår :/ Men älskling masade sig snällt ur sängen och 20 över 9 kom amanda in i sovrummet, titt ut mamma ;) Hon är juh bara föööör härlig. Låg och drog mig en halv timme sen gick jag upp och David hoppade i sängen. Väckte honom strax efter elva med frukosten framme på bordet =)

Och då fick Amanda sin lunch. Efter vi ätit vart det bara ut och natta henne i vagnen sen in och röja lite och mysa med älskling. Sen kom David på att han var sugen på att åka till väla, men har juh ingen bil :/ så fick ringa till moster och så fick vi låna deras bil :) Hon kom och hämtade oss vid 2 tiden så åkte vi hem till dem och gick in där en liten stund så Amanda kunde busa lite med Ebba och jag fick hälsat på kusin Beccis snabbt. Tack för bh:arna ;)

Sen bar det av till väla. Tog en mysig fika på roberts coffe och sen blev det lite shopping. David köpte en ny jacka, suuuper snygg och ett par nya skor. Jag nöjde mig med två toppar från gina eftersom jag ska gå och köpa mina vinter stövlar här i Höganäs imorrn ;)
Amanda var hur underbar som helst på väla, jag fick mig ett motions pass på köpet då hon inte ville sitta i vagnen så länge utan mest springa runder, hehe!!

Neh blir det till och packa upp allt och få det på plats sen blir det soffan och Tv. Hej svjes!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gina e toppen :D

2008-11-11 @ 18:42:44
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0