Städ dag :/

Jaha då var det Torsdag idag. Och då ska det städas.. trist. Men det blir snyggt efteråt iaf, haha!!

Igår var jag i stan hos Nettan och Casper. Satt och käka ballerina kex till frukost och sen bar det av ner på stan en sväng. In på Lindex och fynda lite kläder till Amanda på rean, sen bort på H&M för å köpa strumpor till henne men slut i hennes strl :( som vanligt...

Sen blev det en snabb fika inne på espresso house för att hälsa på lill sis Johanna!! Det blev en suuuuper god Chai Latte och lagade till mig =)

Neh nu ska jag masa rumpan härifrån och städa lite innan syster kommer och hämtar mig för vi ska köra till viken och köpa en syskonvagn till barnen som vi kan ha tillsammans och hjälpas åt lite lättare med hämtning på dagis och vid andra bra tillfällen =))

Ha de gottans!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får dra till espressohouse ihop en dag Emma! fika o prata lite =)KRAM Sandra

2008-10-24 @ 09:41:19
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0