God kväll alla!!

Fredag kväll och man sitter vid datorn och ugglar som vanligt, HAHA!!

Idag har vi varit ute och gått en skön promenad, Jag, David och Amanda! Sen var vi i Jennie och deras trädgård så tjejerna kunde leka lite. Sen gick vi hem till mamma jag och Amanda för honkom hem från Tunisien idag och Amanda har juh saknat sin mormor såååå mycke ;)

David stack till stan för att hjälpa Marcus.L och Nina hem med deras ny inhandlade soffa. Sen stack han och Marcus och träna och jag och amanda gick hem från mamma och mös lite i trädgården och lekte på amandas rum =)

Och nu har vi precis ätit middag, Jag och David och Lillan sover gott sedan någon timme tillbaka.

Ikväll blir det mest slappe framför tvn, kolla singing bee, älskar det programmet . Och sen blir det sängen direkt efter för imorrn ska man jobba kl 7.00 :(

Ha en skön kväll alla. Tack HEJ!!


Kommentarer
Postat av: Johaaaaannaaaa!!

TACK gumman!! Hur fan fattar du hur man ska göra? hahah! jag fattar mig inte på sånt skit!! Ja mitt lösenord är ju som sagt inte så svårt att gissa sig till.. jag har väl haft samma i 10år snart! hahah! Hoppas du får en bra dag/kväll! Saknar dig hjärtat! PUSS!!

2008-09-27 @ 11:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0