Guuuud så länge sen

Fick en kommentar av Johanna att nu fick det vara på tiden jag skrev lite.. och det har hon heeeelt rätt i!!
Ursäkta alla att det skulle dröja så här länge men har heeelt glömt bort och så när man väl tänker att man ska skriva så kommer något emellan. Men nu e jag i full färd iaf!!

Jah sista jag skrev så skrev jag juh att vi skulle till skara och att det skulle bli dåligt väder. Men i sista sekund så åkte vi upp en dag tidigare för att hinna gå på skara innan det blev dåligt väder. Och tur var det för Dagen då vi gick på skara istället var det ca 30 grader varm och strålande solsken, perfekt bad väder ;) Dagen efter det (dagen vi skulle vatt på skara egentligen) då var det ca 16 grader och regn hela jäkla dagen!! Vi hade iaf det super bra på skara men till nästa år får någon mer med små barn åka med så blir det nog ännu roligare =)

Sen har det juh hänt MASSOR

Amanda har börjat på dagis och hon trivs som fisken i vattnet. Hon är dock bara där ca 2 dagar i veckan nu första månaden sen får vi se hur det blir nästa månad kanske tre dagar då iaf =)

Förra veckan var vi i stan (helsingborg) och gick och kolla affärer och fika med underbara Johanna, vi hade en sån suuuper mysig dag!! Tack gumman för den goda fikan ;)

Och Tisdagen den 2 september så blev jag moster till en till liten tös, emmie!! Var syster Jennie som fick flicka nr 2. Grattis!!!

Och jag jobbar och står i fortfarande på Ljunghaga, kollar lite efter annat men får se, trivs juh bra på Ljunghaga så ingen brådska.

I helgen hade vi besök av Nettan, Linus och Casper. Lika trevligt och mysigt som alltid, älskr att umgås med er :D

Neh nu får det räcka för den här gången och så ska jag försöka bli bättre på att skriva lite oftare!! HEHE!!

Pusshaaaj!

Underbara johanna för
några år sedan!                    När vi fikade på stan           
       
                                                        
          Amanda på skara sommarland =)
                                      

Kommentarer
Postat av: Jojjo!!

TACK! det var på tiden ;) haha! Tack själv gumman, det får vi göra om snart igen! Saknar dig <3

2008-09-11 @ 22:56:24
URL: http://winehouse.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för kommentaren :)

Den värmde. :)

Ni är med fina. :)

Saknar dig Emmisenn. :(

2008-09-14 @ 02:12:05
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Emma

hörredu, nu får du skiva lite snart igen så man får ngt att läsa :)

2008-09-23 @ 15:08:58
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0