Lite bättre..

Ska jag vara på att skriva blogg ;) Men nu har det inte gått sååå lång tid sen jag skrev sist, haha!!
Idag är det onsdag och jag är ledig hela veckan utom i helgen, tyvär. Amanda har varit på dagis så jag har varit ute och typ "power walkat" i nästan tre timmar idag ;) Sen hämtade jag amanda kl 14 och då begav vi oss hem till Jennie och töserna och sen tog vi oss en tur till folkparken så barnen fick leka. Har juh varit rena rama sommar vädret idag, SKÖNT!! 

Imorgon ska amanda på dagis 9-14 och Nettan och Casper ska komma, LÄNGTAR som alltid till dem ska komma ;)
Imorgon ska det oxå bakas äpplekaka i mängder för nu e äpplen på vårt träd mogna =) 

Som sagt ska jobba hela helgen, sååå tradigt.. Men sen blir de ingen mer jobb på lääänge. Ska vara ledig hela nästa vecka (om dem inte ringer från jobb förstås) och sen måndagen den 6 oktober så ska jag opereras, nya tuttar, äntligen!!

I måndags var jag och amanda på väla och strosade runder bara hon och jag och det var sååå fantastiskt mysigt =)

Tänkte lägga upp lite mer bilder bla från skara och sen bara lite andra mysiga foto =)

Nu blir det till att slänga sig i soffan och kika på Idol!! Ha de gott allesammans!! 


Jag och världens goaste dotter när vi fika i stan för ett tag sen med Johanna.D
 


       

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du e i håret emma!!

o så söt amanda blivit, o sööt.



kram på er!

2008-09-28 @ 21:14:21
Postat av: Emma

Tack vännen =)

2008-09-29 @ 20:55:39
URL: http://emmaoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0