Underbara Nettan

Imorgon kommer Nettan och Casper och vi ska ha en suuuuper trevlig bakdag med kanel, pizza och vaniljbulls bak =)

Idag har jag och amanda varit på öppna förskolan, sen city gross och sen hem. Har bakat lite äpplekakor idag och slängt i frysen för det blev aldrig av förra veckan... Men ska göra några fler imorrn.

Jag har juh glömt att skriva lite om KULTURNATTEN..
Även om det inte var mycke till kultur för vår del men den var bara såååå underbar.
Först jobba jag hela dagen, mindre underbart dock. Men sen kom nettan, linus och casper hit en si så där nästan två timmar förseande ;) hihi!! Men då begav vi oss ner i "staden" och gick till restaurang schweiz och käkade suuuuper god mat. Båda barnen var på ok humör så det gick suuuper bra. Sen så kors i taket så somnade amanda i vagnen och det hade även casper gjort så vi satte oss där på en härlig parkbänk och drack lite cider och röka som små fjortisar, HAHA!!
Sen begav vi oss hem till oss och satt och snacka massa i flera timmar i ute rummet sen gick vi och la oss... Nettan 6 CO sov här oxå så vi kunde dricka lite allihopa :P

Här kommer lite bilder ifrån vår suuuuper najsiga kväll!!

Denna helgen har mest bestått av jobb.. Men igår (söndag) så kunde jag komma från jobb lite tidigare så då åkte vi ute på familia och bara gick och strosa och hade det mysigt!!

PUSSHEJ!!






Kommentarer
Postat av: Jooohanna!!

Hahhaha! Fan vad snygga ni ser ut :P Saknar dig!! Puss!

2008-09-29 @ 22:05:40
URL: http://winehouse.blogg.se/
Postat av: nettan

haha vi är fjortisar ;)

2008-09-30 @ 09:34:13
URL: http://nettskiii.blogg.se/
Postat av: Emma

På sista bilden ser jag och nettan ut som vi gör små grodorna ;) HAHA

2008-09-30 @ 22:42:23
URL: http://emmaoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0