Full rulle mest överallt

Idag har jag hunnit med hur mycke som helst känns det som. Lämnade Amanda på dagis kl 9 och efter det träffade jag mamma en snabb runda och sen cykla jag hem och städa lite och färga håret och sen iväg och käka lunch med Rebecca och HIlda på kakboden in till frissan och fått en ny frisyr och sen hämta Amanda hem snabbt som sören och så kom Jessica, en tjej som ska hjälpa oss lite med Amanda dem dagarna vårat arbete krockar och vi behöver lite hjälp några timmar och kanske om man någon gång vill gå på bio el så =) Sen var det iväg till jobbet och där har det verkligen varit FULL RULLE, inte många lugna sekunder. Och nu e man hemma och David e redan i säng och jag sitter här och glor lite så man blir lite tröttare och kan gå och lägga sig för imorrn börjar man jobba kl 7.30, phhuuu!!

Annars har det nog inte hänt osm mycke sedan sist mer än att Amanda har varit så sju in i helsikes jobbig att få att somna på kvällarna, har tagit typ 1½ - 2 timmar nu :( därför jag inte orkat skriva dem andra kvällarna.

Det har juh varit så underbart väder så varje em har vi spenderat i trädgården och varvat lek och bus med att snygga till trädgården lite :D SKOJ!!

Neh nu ska jag kika vidare löite på datorn innan sängen kallar. Sov gott alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0