Kanske börja blogga igen??!!

Den här gången skriver jag bara kanske, hehe!!
Neh mina förhoppningar e verkligen nu att jag ska börja skriva på allvar igen ;) så får se om det varar längre än detta inlägget, haha!!

Jaha vad har hänt den senaste tiden.. inte så värst mycke egentligen.

Förra veckan jobbade David bara på måndan och var sen ledig och jag var ledig hela veckan så på måndag em drog vi upp till Falköping till hans morbror med familj. Där var vi till på onsdagen och hälsade på å då bar det av hemåt med en tur inom ullared. Det skulle bli snabbt och billigt inom ullared men det blev varken eller som vanligt, hehe.

Sen blev det lite påskfirande hos M+P i lördags.

Och nu är det ny vecka och vi jobbar på som vanligt. Jag har dock inte jobbat såå mycke utan bara tre dagar på denna veckan, men skänt det med ibland.

På lördag ska vi vara barnlediga då Amanda ska sova hos sin moster och sina kusiner, ska bli spännande och se hur det går för de e första gången. men det går alldeles säkert huuuur bra som helst!

Så på lördag ska vi ut och käka och faktiskt sen sova på marina plaza, naaaajs ;) längtar riktigt mycke!!
Mer om det får ni höra efter helgen :P

Just det jag har juh skrivit mycke om min kameralöshet som varade i EVIGHETER men för typ en månad sedan kan min kära sambo hem med en kombinerad kamera och videokamera. Köpte ett minneskort men det ville dock inte fungera :( så får ta och lösa det snart så man kan börja fota igen =)den där systemkameran jag så gärna vill ha får vänta ett tag, nu har jag juh en iaf =)

Neh nu blir det till å fixa lite här hemma för sen när David komme rhem från jobbet så blir det ett besök hos Jens, Anna och Jack!!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0