OJ OJ OJ

Guuuud vad jag varit slarvig. Men det har faktiskt lite förklaringar. Först blev det slarv för det var mycke med allt julstök och ståhej och sen så krascha datorn och sen så jobbade jag varenda j*kla dag och nu e jag meeeega sjuk. Känns osm det knappt kan bli värre.

Julen var iaf suuuper duper underbar och mysig. Amanda har fått såååå mycke fint i julklapp. Och jag fick juh mitt efterlängtade wii =)

Huset vi ville ha i Lerberget har blivit sålt för det budet som vi la men inte till oss... Dem valde att sälja det till några som inte hade ett hus att behöva sälja först :( Så nu får vi leta vidare...

Nyår firade vi hemma hos syster med familj, suuuper trevligt och gooood mat och grejer!

Men nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan så får jag skriva mer när jag inte har en sån fruktansvärd skallebank.

Hej svejs ha de gottans!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla söta du för din hjälte insats idag. jag älskar dig, puss fija

2009-01-15 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0