Jobb, jobb å dåligt väder

Nu är det 7 dagars arbete på raken som gäller. Idag betar jag av den tredje så sen har man bara imorrn och heeeela helgen framför sig :( Men det går ganska kvick har både långa och korta turer så jag klarar mig nog allt.

Ikväll när jag jobbar kommer mamma och syster johanna hit och passar Amanda och sen sover johanna här till imorgon och tar Amanda på dagis vid nio tiden så hon inte behöver bli lämnad där 20 i 7 imorrn innan jag ska vara på jobb kl 7 så det tackar man verkligen för. Gynnar mig med juh så jag slipper dra upp henne och ha oss båda två att göra iordning så då kan jag juh sova en halv timme längre :D

Gud vilket skit väder det är man kan juh inte göra ett piss och man känner sig så jävla instängd i detta vädret. Frida kommer snart hit och så ska vi hämta Amanda på dagis kl 14 och sen efter det ska vi fika och ha en mysig tjej em ;)

Imorgon kommer älskling hem och guuuud vad jag läääängtar, saknar MASSOR!!

hej hå nu blir det till att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0