!?!?!Vegeterian!?!?!

Jag har funderat på det där me vegeterianer typ hela dagen idag. Jag blir inte riktigt klok på det. Om man nu e vegeterian för att man tycker synd om dhuren men så äter man ändå fisk (och vissa även kyckling) vad är det som är mindre synd om dem? Jag kan lixom inte riktigt förmå mig att förstå detta.
Jaja nog om det nu iaf.

Har jobbat idag, gött, hehe!

Efter jag hämtat Amanda på dagis så stack vi till folkparken men mamma, johanna, thea och emmie. My kom oxå dit så det var skoj, har inte setts på typ si så där 100 år nu. Tiden bara springer iväg. Vart hemma strax efter halv 5 och så lagades det mat, käkade, duschade och nu sover sessan som en stock i sin säng!! 8:de dagen idag som hon inte sover middag och det fungerar SUPER bra. Hon har blivit ett helt annat barn, så lugn, harmonisk och mysig!!

Tjohoppp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0